Løb / Gå

Løb er den bedste metafor for livet, for du får det ud af det, som du lægger i det.
-Oprah Winfrey (1959-) amerikansk talkshowvært og marathonløber

Karrebæk Løb/Gå tilbyder alle, der måtte være interesseret i at gå eller løbe, et fællesskab – et fællesskab der bygger på:

De 3 S ér

• Seriøst – at vi vedligeholder og/eller optimerer teknik, kondition og udholdenhed.
  • Socialt – at vi indgår i et socialt fællesskab.
  • Sjovt – at det skal være sjovt og hyggeligt at deltage, både i de ugentlige træningsaftener og ved de øvrige arrangementer.

Vi mødes hver tirsdag og torsdag kl. 18.00 og om torsdagen er der fællesopvarmning og træner på i sommerhalvåret.

Alle over 15 år kan være med. Børn under 15 år skal være ifølge med en voksen

Vi har 4 hold – et gåhold og 3 løbehold.

Vi mødes omklædte ved Karrebæk hallen og går eller løber sammen i de grupper, der passer til ens hastighed og udholdenhed.

Vi vægter det sociale højt og der er altid en rigtig fin stemning, når vi mødes. Vi tager gerne nye medlemmer under vores vinger og guider dem ind i klubben og fællesskabet på en god måde.

Årskontingentet er 300 kr. og vi løber hele året, om vinteren med vest og pandelampe. Normalt starter træningen med træner op i april.

Du er velkommen til at møde op og prøve et par gange og finde ud af, om det er noget for dig.

Vel mødt!

Fodsporløbet 2021